About Me

header ads

KISAS ' 21: Teknik Menjawab Matematik Tambahan Kertas 2 (KSSM)

 

Bismillah. Tak lama lagi sesi persekolahan untuk murid sekolah menengah akan dibuka sebaik selesai peperiksaan SPM untuk sesi 2020/21. Sebagai persediaan anak-anak untuk kembali ke sekolah, Panitia Matematik Tambahan KISAS menganjurkan Webinar Teknik Menjawab Matematik Tambahan Kertas 2 kepada anak-anak pelajar KISAS tingkatan 5 sesi 2021. Slide webinar boleh dimuat turun daripada link ini atau scan QR: 


Turut bersama adalah 4 wakil murid dari KISAS iaitu Adam, Zakwan, Husnina dan Shasmeen yang bersama-sama saya menjayakan webinar ini secara live di YouTube dehewaraspak. Soalan-soalan yang dibincangkan adalah soalan berformat SPM kertas 2 yang kebanyakan terdiri daripada tajuk Tingkatan 4 (KSSM) sebagai persediaan dan ulangkaji kepada murid. 


Sambutan amat menggalakkan dan dapat memberi manfaat kepada bukan sahaja warga KISAS, malah murid-murid serta rakan guru dari sekolah lain. Semoga kalian semua dipermudahkan dan mendapat manfaat dari perkongsian ini. 


Rakaman webinar ini boleh dilihat melalui pautan di atas. Pautan slide webinar juga ada diberi pada video di atas. Saya mendoakan anak-anak semua dilapangkan dada, dipermudahkan urusan untuk belajar dan mendapat kefahaman dari perkongsian ini. 

Post a Comment

0 Comments