About Me

header ads

Team Education Combined Juara

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat.. Kawe turut menyertai Kejohanan tenis MAKSAK peringkat bahagian kapit. Kawe bermain untuk team Education Combined. 4 pasukan telah bermain pada peingkat separuh akhir secara automatik iaitu Combined A, Education Combined, Pertaniah dan Maksak Belaga.


Pada peringkat separuh akhir, Education Combined menentang Combined A dimana pasukan Education Combined memenanginya dengan mata 3-0, manakala pasukan Maksak Belaga menentang pasukan Pertanian dan kemenangan berpihak kepada Maksak Belaga. Pada peringkat akhir, kemenagan berpihak kepada Education Combined, Maksak Belaga ditempat kedua, diikuti Combined A dan Pertanian.

Terima kasih kepada semua terutama kepada sahabat sepermaianan kawe yang banyak memberi tunjuk ajar. Kepada rakan sepasukan, kepada penganjur dan kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.. jazakallah..

Post a Comment

2 Comments

D'Rimba said…
Cikgu jangan lupa pelihara aurat juga...Bersukanpun kena utamakan syariat. Barat memang sengaja sediakan baju sebegitu banyaknyapun syarikat yahudi keluarkan baju sukan tu...Hati-hati cikguku kerana sukan juga salah satu senjata berkesan jatuhkan tamadun gemilang Islam Uthmaniah....Perhatikan anak bangsa semasa bersukan.
Muallim Adham said…
thanks D'Rimba.. alhamdulillah, setakat ni kami masih jaga pemakaian semasa bermain.. kecuali yang non-muslim tu. dlm ni hanya ada 3 muslim, yang lain adalah Iban dan Chinese