About Me

header ads

Cikgu Adham Ke DidikTV KPM

 


Alhamdulillah saya diberi peluang untuk kali kedua bersama DidikTV KPM bagi tajuk Pengaturcaraan Linear dalam tajuk Matematik Tambahan KSSM Tingkatan 5. Terima kasih pada pasukan atas kepercayaan, galakan serta sokongan daripada team yang sangat supportive. Alhamdulillah. 


Rakaman dibuat pada 22 Sept 2021 di Media Prima melibatkan 6 anak murid yang sangat sporting. Terima kasih atas kerasama anak-anak. Digandingkan pula dengan moderator Shaun Stephen yang sangat best. Asalnya saya agak berdebar dan tidak ada keyakinan sangat untuk mempamerkan PBD sebagai Bench Mark untuk rakaman seterusnya. Segment pertama juga terpaksa buat ualangan rakaman kerana saya agak kaku dan tidak banyak cakap hahah, namun setelah seketika, alhamdulillah, macam terima suntikan untuk lebih energetik...


Jika ada rezeki, insyaAllah akan buat dengan lebih baik pada masa akan datang. Mungkin ini bukan yang terbaik dari saya, namun diharapkan rakaman ini membantu anak-anak dan guru-guru dalam memahami tajuk pengaturcaraan linear. Rakaman boleh ditonton melalui pautan berikut:


Post a Comment

0 Comments